dijous, 5 de novembre del 2015

Sherlock Holmes

Fa uns anys, millor dit molts anys, quan vaig llegir per primera cop "El signo de los cuatro" de Sir Arthur Conan Doyle, vaig sentir per primera vegada: Un Tarry Lapsang Mr. Holmes? Quan el Dr. Watson oferia una tassa de te al inefable detectiu. Tarry Lapsang, Tarry Lapsang, però que serà un Tarry Lapsang, Serà el Te? Que si no...Una tassa de te sempre és una tassa de te, per que li diu Tarry Lapsang. A mi, a mi aquest nom em suggeria a un famós explorador contemporani al Dr. Livingstone o potser era un aristòcrata anglès de la època victoriana o probablement era un lord addicte al te.

El pas dels anys em van permetre descobrir un univers anomenat Te, el màgic mon del Te i per fi, desprès de tants anys vaig conèixer a Tarry Lapsang. No era un explorador, ni cap aristòcrata, ni tan sols un Lord, era una extraordinària tassa de te.

Quin te podria prendre en Sherlock Holmes? Dons el Tarry Lapsang, un te tan especial com ell. 

Clàssic Te Xinés, fermentat, fort, diferent a qualsevol altre te negre, originari  de la montanya Wuyi en Fujian, China

Aquest te està format per fulles Souchong, més madures i llargues, recollides de les parts baixes de l'arbust del te. Després de la fermentació, aquestes fulles es torren sobre planxes de ferro i posteriorment es fumat sobre fusta de pi xines rica en resina. Sabor i aroma intens amb un característic toc fumat.





Si  us ha agradat la historia estaré encantat de convidar-vos a una bosseta de 50 gr. del autèntic Tarry Lapsang, el te negre més especial que haureu provat. 

Des d'on ens veuen.

El racó del Te